Useimmin kysytyt kysymykset – ja vastaukset!

Usein kysyttyä opiskelijakortista

Miten saan käyttööni opiskelijakortin? Saat käyttöösi Slice-opiskelijakortin liittymällä SAMMAKKOn jäseneksi. Se käy helposti netissä. Tarvitset opiskelijanumeron, @student.samk.fi -sähköpostiosoitteen sekä kasvokuvan.

Mitä jäsenyys maksaa ja milloin jäsenyyteni on voimassa? Opiskelijakunnan jäsenyys maksaa 18 euroa lukukaudelta tai 32 euroa lukuvuodelta. Mikäli päätät ostaa vain lukukauden kerrallaan, on syyslukukauden jäsenyys voimassa 1.8.-31.1. ja kevätlukukauden jäsenyys on voimassa 1.1.-30.9. Koko vuoden jäsenyys on voimassa 1.8.2024-30.9.2025 tai 1.1.2024-31.1.2025 riippuen, milloin ostat sen.

Liityin jäseneksi ja maksoin jäsenmaksun, mutta en saanut Slicen aktivointikoodia. Mitä teen? Aktivointikoodi tulee automaattisesti SAMKin sähköpostiisi noin 24 tunnin kuluttua liittymisestäsi. Mikäli aktivointikoodia ei vuorokauden jälkeen näy eikä kuulu, varmista, että nimesi, sähköpostiosoitteesi ja opiskelijanumerosi ovat olleet oikein liittymislomakkeella. Voit tarkistaa tietosi täällä. Jos kaikki on tämänkin jälkeen kunnossa, voit olla yhteydessä asiakaspalvelu@sammakko.fi.

Jatkoin jäsenyyttäni (jäsenyys EI OLE ehtinyt katketa) Jäsenyytesi voimassaolon tulisi jatkua normaalisti ja päivittyä suoraan Slice.fi-sovellukseen. Maksun kirjautumisessa saattaa kuitenkin mennä joitain tunteja, joten odota rauhassa. Mikäli Slice kuitenkin ehtii kirjata sinut pihalle sovelluksesta, niin saat uuden aktivointikoodin helposti itse resetoimalla tunnuksesi osoitteessa www.slice.fi/resetoi. Huomaa, että resetointi toimii @student.samk.fi -sähköpostiosoitteella.  

Jatkoin jäsenyyttäni (jäsenyys ON ehtinyt katketa) Mikäli jäsenyytesi on ehtinyt katketa ja jäsenyyden ja jäsenyyden jatkamisen välillä on yksikin jäsenyydetön päivä välissä, niin Slice ei osaa automaattisesti lähettää aktivointikoodia. Saat uuden aktivointikoodin kuitenkin helposti itse resetoimalla tunnuksesi osoitteessa www.slice.fi/resetoi. Huomaa, että resetointi toimii @student.samk.fi -sähköpostiosoitteella ja maksutietojen siirtymiseen menee jonkin aikaa. Kokeile resetointia siis aikaisintaan muutaman tunnin päästä maksun suorittamisesta.

Minulla on uusi puhelin, eikä Slice-korttini enää toimi. Mitä teen? Lataa Slice uudelleen sovelluskaupastasi ja resetoi tunnuksesi osoitteessa slice.fi/resetoi. Huomaa, että resetointi toimii @student.samk.fi -sähköpostiosoitteella.

Yritin jatkaa jäsenyyttä netissä, mutta sähköpostiini tullut linkki ei toimi, mitä teen? Jostain syystä sähköpostiin tuleva linkki ei välttämättä toimi sitä klikkaamalla kaikilla selaimilla tai mobiililaitteella. Pääset jatkamaan jäsenyyttäsi maalaamalla ja kopioimalla sähköpostiin saapuneen linkin ja liittämällä sen selaimesi hakukenttään. Suosittelemme testaamaan tätä tietokoneella ja eri selaimilla. Otathan yhteyttä asiakaspalvelu(at)sammakko.fi, mikäli ongelma jatkuu näistä ohjeista huolimatta.

Miten saan lukukausitarran muoviseen opiskelijakorttiini? Poikkea SAMMAKKOn toimistolla sen aukioloaikoina. Mikäli asut kauempana, etkä pääse käymään toimistolla, ota yhteyttä asiakaspalvelu(at)sammakko.fi, niin voimme sopia tarran postituksesta.

Olen liittynyt SAMMAKKOon jo aiemmin, mutta pidin välivuoden. Miten voin maksaa jäsenmaksuni uudelleen? Voit jatkaa jäsenyyttäsi tästä, mikäli sähköpostiosoitteesi ja opiskelijanumerosi ovat pysyneet samana. Samalla pääset tarkistamaan jäsentietosi.

Miten voin vaihtaa tietojani tai kasvokuvani Sliceen? Voit muokata jäsenyyteesi liittyviä tietoja tästä. Samalla lomakkeella voit myös ilmoittaa muuttuneet tietosi, kuten kotiosoitteen tai puhelinnumeron. Tämän tehtyäsi, poista sovellus ja resetoi tunnuksesi osoitteessa slice.fi/resetoi. Mikäli opiskelijanumerosi, -sähköpostisi tai jokin muu henkilötieto on muuttunut, ole yhteydessä asiakaspalvelu(at)sammakko.fi, niin voimme korjata tiedot järjestelmäämme.

Opiskelen avoimessa AMK:ssa, voinko saada opiskelijakorttia? Voit! Liittymällä SAMMAKKOn jäseneksi saat käyttöösi Sliceen niin sanotun vihreän opiskelijakortin, jolla olet oikeutettu kaikkiin Slice-etuihin. Valitettavasti vihreän kortin haltija ei ole oikeutettu Kelan, Matkahuollon tai VR:n opiskelijaetuihin.

Haluan muovisen opiskelijakortin! Voit tilata muovisen opiskelijakortin hintaan 20 euroa samalla, kun liityt SAMMAKKOn jäseneksi. Kortti tulee sinulle postissa. HUOM! Sinun tarvitsee maksaa 20 euron korttimaksu vain kerran, tilatessasi opiskelijakortin ensimmäisen kerran. Kun jatkat jäsenyyttä myöhemmin, jäsenmaksu 18€/32€ riittää.

 

Usein kysyttyä SAMMAKKOsta

Mikä tää SAMMAKKO niinku on? SAMMAKKO on Satakunnan ammattikorkeakoulun opiskelijakunta, jonka tehtävänä on valvoa opiskelijoiden edun toteutumista korkeakouluyhteisössä sekä alueellisesti. Edunvalvonnan lisäksi SAMMAKKO muun muassa järjestää tapahtumia sekä kouluttaa tutoreita. Liittymällä SAMMAKKOn jäseneksi, saat käyttöösi Slice-opiskelijakortin.

Milloin toimistot ovat auki? Olemme siirtyneet kesätauolle. Kesän aikana palvelemme sähköpostitse asiakaspalvelu@sammakko.fi. Ilmoitamme poikkeusaukioloista someissamme.

Jäsenyyteen liittyvät asiat voit hoitaa helposti myös verkossa: LIITY JÄSENEKSI || JATKA JÄSENYYTTÄ || MUOKKAA JÄSENTIETOJA 

Mikä on KASI ja miksi saan sen? KASI on opiskelijakunnan kuukausikirje, joka lähetetään kaikille SAMKin opiskelijoille. KASIsta löydät kootusti tiedot opiskelijakunnan tapahtumista, edustajiston päätöksistä sekä muusta ajankohtaisesta opiskelijaelämään liittyvästä.

En ole opiskelija, mutta haluaisin saada KASIn. Miten toimin? Jos haluat tilata KASI-kuukausikirjeen, ilmoita yhteystietosi osoitteeseen enni.korpunen(at)sammakko.fi

Usein kysyttyä haalareista

Minkä väriset haalarit ostan? Entä mistä voin ostaa haalarit? Haalareiden myynnistä SAMKin opiskelijoille vastaa paikallisyhdistykset eli ainejärjestöt. Voit lukea lisää ainejärjestöistä täältä ja haalareiden väreistä täältä.

Porin toimisto avoinna

Toimisto on siirtynyt kesätauolle. Nähdään taas syksyllä!

Kesän aikana palvelemme asiakkaita sähköpostitse: asiakaspalvelu@sammakko.fi

Satakunnankatu 23
28130 Pori
asiakaspalvelu@sammakko.fi

Rauman toimisto avoinna

Toimisto on siirtynyt kesätauolle. Nähdään taas syksyllä!

Kesän aikana palvelemme asiakkaita sähköpostitse: asiakaspalvelu@sammakko.fi

Satamakatu 26
26100 Rauma
asiakaspalvelu@sammakko.fi

Etkö löytänyt vastausta tältä sivulta?

Ota yhteyttä asiakaspalvelu@sammakko.fi.

Henkilöstön, hallituksen ja edustajiston yhteystiedot löytyvät täältä.